Je kent het wel; je start een bedrijf en iedereen doet alles. Telefoontjes nemen we allemaal aan en mails sturen we vrolijk naar elkaar door. Dan groeit je bedrijf, van 5 naar 10, 50, misschien zelfs wel naar 100 medewerkers. Communicatie staat op een laag pitje, logisch ook als je kampt met tal van aanvragen. Maar wist je dat juist centraal communiceren je overzicht biedt, tijd bespaart en geld scheelt? Hoe kies jij ervoor te communiceren? Ouderwets decentraal of efficiënt centraal, via één klantcontactcentrum?

Eén centraal contactpunt

Vanuit één centraal contactpunt kun jij een klantgerichte strategie toepassen. Op één punt komt al jouw communicatie binnen, van telefoontjes tot e-mails en social-mediaberichten. De medewerkers op het klantcontactcentrum zorgen ervoor dat al die communicatie wordt doorgezet naar de juiste contactpersonen. Alles vanuit één centraal contactpunt en alles binnen één systeem; dat biedt overzicht! Voor de klant én jouw medewerkers.

Voordelen voor jou

Servicegericht behandelen jouw medewerkers, binnen het centraal contactcentrum, al jouw communicatie. Wat jou dat voor voordelen biedt? Naast rust en overzicht een veel beter contactmanagement. Je krijgt inzicht in klantcontacthistorie, ziet in één oogopslag bij wie welke taak ligt en houdt zo het proces nauw in de gaten. Dat biedt je tevens inzicht in nieuwe (verkoop)kansen!

Voordelen voor jouw klant

Je klant profiteert op zijn beurt van meer klantbeleving. Belt hij het klantcontactcentrum dan ziet zijn contactpersoon direct wie er belt, of hij recentelijk al eerder belde en aan wie hij toen welke vraag stelde. De klant wordt simpelweg beter en sneller geholpen. Fijn, want zeg nou zelf; niets is toch vervelender dan drie keer moeten terugbellen met dezelfde vraag?

Wil jij meer weten over centraal communiceren? Neem dan gerust contact met ons op. Wij staan voor jou klaar.