Het plegen van onderhoud valt of staat met een sterk staaltje planningswerk. Wanneer is een machine toe aan onderhoud? Wie pakt dit voor jou op? En hoe blijf jij daarvan op de hoogte? Kortom; hoe staat het met het inzicht in jouw field service?
Versnippering
Veel groeiende ondernemers zoeken naar een goede planning rondom het reilen en zeilen van het onderhoud van machines. Vaak is niet goed inzichtelijk welke machine nou wanneer welk onderhoud nodig heeft. Het onderhoud is versnipperd in diverse takken van de organisatie. Dat creëert chaos, defecten en beloften die men niet kan waarmaken, naar de organisatie én de klant.
Ingebouwde intelligentie
De oplossing? Centralisering. Niet alleen het onderhoud van de machines, maar alles rondom het productieproces. Dynamics 365 voor Field Service is een voorbeeld van een handige tool die daarbij helpt. Dankzij de ingebouwde intelligentie kun je serviceproblemen oplossen voordat ze ontstaan, de bedrijfskosten verlagen en positieve ervaringen op locatie leveren.
Alles centraal
Een dergelijk systeem borgt al het onderhoud, maar ook alle onderhoudsaanvragen, klachten en de planning daaromheen binnen één systeem. Op eenzelfde plek. Zo heb jij in één oogopslag zicht op het uit te voeren onderhoud van die week of maand voor elke klant, met zijn of haar unieke wensen. Wel zo overzichtelijk.
Meer weten over Dynamics 365 voor Field Service? Schroom niet en neem contact met ons op. Wij staan voor je klaar.