Met trots presenteren wij ons nieuwe blokje ‘Customer 365’!
Heb jij geen zicht meer in je klantcontact? Is er geen zicht in open verkoopkansen? Heb jij geen zicht op de werkzaamheden van het salesteam? Is er geen lead registratie en opvolging aanwezig? Dat kan anders! Customer 365 gaat jou helpen!
Geen moeilijke implementatie
Vind jij de stap te groot voor een nieuw systeem? Niet nodig. Wij werken met makkelijk te implementeren blokjes. Customer 365 is één van die blokjes, kant en klaar. Wij werken met onze building blocks op het Microsoft Platform, wat eenvoudig te implementeren is. Daarnaast heeft het Microsoft Platform betaalbare licenties én zijn ze maandelijks opzegbaar!
Centraal borgen van klantinformatie
Binnen een organisatie wordt klantinformatie vaak decentraal geborgd. Dit brengt met zich mee dat het delen van klantinformatie moeilijk gaat. Door informatie van de klant centraal te borgen, kan iedereen op elk moment bij de informatie. We doen dit binnen Customer 365 door account- en contactgegevens te registreren, klantdocumentatie centraal te borgen en contacthistorie te registeren.
Verleden, heden, toekomst
Krijg meer zicht in het verleden, heden en de toekomst!
- Klantcontact wordt geregistreerd, zo heb jij altijd inzicht in het laatste klantcontact!
- Creëer inzicht in openstaande taken en weet waar je aan toe bent
- Krijg de mogelijkheid om prestaties van medewerkers te meten
- Krijg inzicht in te verwachten opdrachten
- Registratie van verwachte omzet op verkoopkansen
Benut jouw verkoopkansen optimaal
Het beter begrijpen van de klant en inzicht in recente contactmomenten geeft jouw salesteam een mogelijkheid om te focussen op zaken die er toe doen. Customer 365 faciliteert onder andere in het registeren van klantinformatie, met als resultaat: persoonlijk- en relevant contact met je klant. Hiermee kunnen verkoopkansen optimaal benut worden, wat zal resulteren in betere verkoopresultaten.
Creëer standaardsjablonen en voorkom fouten
Maak jij wel eens fouten in bijvoorbeeld een factuur omdat je die kopieert en plakt? Customer 365 geeft jou de mogelijkheid om standaardsjablonen te creëren. Door het gebruik van standaardsjablonen werk jij altijd in huisstijl en worden er geen fouten meer gemaakt door kopieer en plak werk.
Informatie beschikbaar stellen per functie
Wij snappen dat niet iedereen alle informatie binnen de organisatie hoeft te zien. Met Customer 365 kun jij per functie instellen wie waar bij mag! Hiermee voorkom je dat het salesteam bijvoorbeeld bij de informatie van inkoop komt. Of dat het salesteam bij informatie van het management kan.
Altijd, overal en op elk apparaat!
Customer 365 is overal te gebruiken, het is namelijk gewoon beschikbaar via internet. Daarnaast maakt het niet uit of je nou op je mobiel, laptop of computer zit. Omdat Customer 365 een responsive design heeft zal het zich aanpassen naar het apparaat wat jij gebruikt!