Klanten verwachten steeds meer realtime geïnformeerd te worden. Dit is een enorme last voor de leverende organisaties. Gelukkig kan het ook anders. Bijvoorbeeld middels een portaal met daarop een stuk Self-Service voor de klant; snel bestellen, inzicht in statussen en informatie. Voordeel voor de klant én voordeel voor de leverancier, want hij haalt snel en eenvoudig nieuwe opdrachten binnen.
Voorkom onnodig veel e-mailcommunicatie
De hedendaagse techniek biedt ons, gecontroleerd, de kans de klant zelf de touwtjes in handen te geven. Centraal, online en inzichtelijk. Via bijvoorbeeld een portaal. Hierop logt de klant zelf in en krijgt hij toegang tot zijn eigen omgeving en gegevens. In één oogopslag ziet hij informatie rondom bijvoorbeeld de service-aanvraag of orderstatus. Dat voorkomt onnodig veel ge-mail of gebel.
Overzicht met één klik op de knop
Aan de kant van de organisatie kent dit nog meer voordelen. Niet alleen de klant, maar ook de ondernemer, vindt alle gegevens van zijn klanten terug op één centrale plek. Orders, verwerkingen, verkoopkansen en klachten; alles inzichtelijk met slechts één klik op de knop.
Gebruiksvriendelijk en efficiënt
Stel je runt een productiebedrijf en levert machines. Deze moeten tijdig onderhouden worden. Dit onderhoud kan de klant zelf inzien of aanvragen in zijn portal. Vervangt de klant zelf bepaalde onderdelen periodiek? Dan vraagt hij reserve-onderdelen eenvoudig aan via de portal. Gebruiksvriendelijk en efficiënt.
Meer weten over dit onderwerp? Schroom niet en neem contact met ons op. Wij staan voor je klaar.